Klientský pracovník BA
Popis
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- starostlivosť o nájomníkov (obchodné a kancelárske priestory)
- riešenie sťažností
- vedenie administratívy
- evidencia ohlásených porúch, drobných opráv, evidencia parkovania, evidencia elektrických zariadení a pod.
- evidencia došlých FA
- denná komunikácia s technikmi údržby, upratovacím servisom
- spolupráca s personálnym oddelením (evidencia povinných školení, zdravotných prehliadok, vydávanie OPP)
- zabezpečovanie zásob kancelárskeho materiálu a občerstvenia
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť odborného rastu
- zaujímavý systém firemných benefitov
- ročný bonusový systém
- dovolenka nad rámec ZP
- flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme pozitívne naladeného kolegu s nástupom ihneď.
V prípade záujmu pošlite Váš životopis mailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Požiadavky na zamestnanca
stredoškolské s maturitou (ekonomické)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
referent
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na obdobnej pozícii
- organizačné a komunikačné schopnosti
- flexibilita a odolnosť voči stresu